Smo dijakinje četrtega letnika Srednje medijske in grafične šole Ljubljana. Pri predmetu Nove tehnologije smo pod mentorstvom profesorice Veronike Trček ustvarile aplikacijo z imenom Eunoia. Hotele smo ustvariti nekaj, kar bi pomagalo ljudem v vsakodnevnem življenju. V ekipi nas je 6: naša vodja je Nastja Brkić, Sara Avbelj je razvijalec aplikacije, Teja Žunić je grafično oblikovala našo mobilno aplikacijo, Metka Strle je zbrala in oblikovala besedilo in drugo vsebino, Karmen Mravlja je bila naš stik z javnostjo, Zala Jesenko pa je načrtovala uporabniško izkušnjo.

Nastja Brkič: Moja naloga v skupini je bila, da jo vodim. Tako sem morala veliko komunicirati s posamezniki v skupini, kot tudi z profesorico Veroniko Trček. Najprej sem morala vsem določiti njihove naloge. Po tem pa sem s pomočjo ostalih deklet izbrala, temo za našo aplikacijo in kako naj bi ta izgledala. Na splošno naloga ni bila težavna, saj so dekleta vredu sodelovala med seboj in vsaka je razumela kaj je njihova naloga, občasno sem tudi svetovala, kaj bi bilo potrebno kje spremeniti oziroma izboljšati.

Sara Avbelj: V skupini sem imela nalogo razvijanja aplikacije. Kar pomeni da sem morala aplikacijo pripeljati do nekakšnega končnega izgleda to pa sem naredila v programu Adobe XD, kjer smo že naredile dizajn, moja naloga ni bila nekoliko pretirano težka saj je program kar preprost za uporabo in veliko dela naredi sam od sebe, sem mogla biti pa zelo pozorna da sem se držala žičnatega modela, ki smo ga naredile.

Teja Žunić: Moja vloga je bila aplikacijo grafično oblikovati. Oblikovala sem v programu Adobe XD, katerega sem uporabljala prvič. Največji iziv mi je bil ugotoviti kako program deluje, za kar sem porabila največ časa, ampak ko sem ugotovila kako deluje, je delo potekalo precej gladko. Pomagala sem tudi pri izdelavi žičnatega modela, ki je bil osnova za oblikovanje.

Metka Strle: V skupini sem bila oblikovalka besedila in druge vsebine. Ker svojega dela kot oblikovalka med samo postavitvijo aplikacije nisem imela veliko, sem pomagala ustvariti grafične elemente (ozadje z gorami, ikone za prijavo…), ki so bili uporabljeni v aplikaciji. Prav tako sem pomagala pri izdelavi žičnega modela in s sošolko skupaj raziskovala program Adobe XD, ki smo ga letos prvič uporabili.

Karmen Mravlja: Jaz sem bila v ekipi predstavnica za stike z javnostjo. Morala sem izdelati anketo in jo posredovati potencialnim uporabnikom. Ko so anketo rešili, sem naredila analizo ankete. Moje delo mi je bilo zelo všeč, saj rada izdelujem ankete in na koncu mi je še posebej všeč ko berem odgovore. Delo v skupini mi je zelo všeč, saj se mi zdi, da vse skupaj lepo sodelujemo.

Zala Jesenko: V skupini sem načrtovala uporabniško izkušnjo. Na začetku našega načrtovanja in izdelave sem oblikovala analizo ankete ter persono našega povprečnega uporabnika. Delo se mi je zdelo zanimivo, predvsem zaradi tega ker pred štirimi meseci nisem vedela ničesar o izdelavi aplikacije preko procesa ustvarjanja pa sem videla koliko dela je dejansko treba vložiti v izdelavo aplikacije.
Vse slike nas in aplikacije si lahko bližje ogledate v GALERIJI