Član (Ksenija Korošec) z vlogami vodje (oddaja in poročanje tedenskih izdelkov, analiza tržišča), oseba za stike z javnostmi (anketa in testiranje UI), oblikovalec besedil in vsebine (predstavitveni katalog, persona, infografika), načrtovalec uporabniške izkušnje (žičnat model, ugotovitve UX) grafični oblikovalec (izgled UI, persona in infografika, predstavitveni katalog), ter razvijalec aplikacije (prototip aplikacije v Adobe XD).
Delo je obsegalo polovico šolskega leta (1. polletje), ki se je začelo z načrtovanjem aplikacije in končalo z njeno dušo. Preden so se stvari realizirale, so bile potrebne skice na papir.



Po narisanem načrtu je bila vloga in delo člana zbrati vse podatke ciljne publike in konkurence. Član si je izbral konkurente aplikacij AMZS, Promet, Promet+. Več o analizi si lahko preberite v PDF dokumentu.
Naslednja pomembna funkcija v procesu je bilo nabiranje vseh možnih podatkov in različnih informacij, pridobljene iz različnih virov. Med vire, ki smo jih uporabili spadajo: anonimna anketa in mnenje, predvidenih bodočih, uporabnikov. Od teh dveh so bili izvlečki dokumentirani digitalno in fizično.
Na anketo na spletu, je odgovorilo relativno malo ljudi, a so bili zato odgovori odgovorjeni fizično (članu) bolj natančni in kritični. Dva prevladujoča nastala problema, ki so jih testiranci videli, sta bila:
- Čudna raba puščice nazaj. > Ki je bila v pretekli verziji aplikacije na vrhu levega in desnega menija (ko se odpreta). Zaradi dela na računalniku je bila ta uporaba logična, kar se je izkazalo za napačno na testu na mobilnem telefonu.
- Čuden zemljevid. > Ta problem je bil odpravljen z menjavo filtra na zemljevidu, na kateremu se ob pritisku na “ovire” (in druge možnosti) pojavijo elementi.
Član je nato načrtoval uporabniško izkušnjo in oblikoval uporabniški vmesnik, na podlagi YouTube videov in na podlagi ankete, ter analiz – ki jih je naredil v prejšnjih korakih.

Ob zbiranju podatkov, se se sproti izdelovale še vse vizualne grafike (delo grafičnega oblikovalca), ki so bile kasneje uporabljene v prototipu. V grafičen del spada: vse od določenih barv, pa vse do predpisno dovoljenih oblik, ki si jih je član določil že v samem začetku.
Ves (enak) material je bil uporabljen tudi priročniku od aplikacije in v njegovi predstavitvi.
Naslednji koraki so se bližali samemu prototipu aplikacije, ki ga je oseba naredila v programu Adobe XD.

Po vneseni grafiki in pravilni, ter logični povezavi stani med seboj, je član še posnel “video-vodič“. V videu so prikazana navodila pravilne uporabe aplikacije. Za lažjo preglednost je video posnel na PC-računalniku in ne na telefonu – kjer je biti namen aplikacije Varen.