POGOSTA VPRAŠANJA

Spodaj smo zbrali odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja, ki jih prejmemo od naših uporabnikov. Če ne najdete informacij, ki jih iščete, nas lahko kadarkoli kontaktirate – z veseljem vam bomo pomagali!

Za pregled mesečnih izdatkov v aplikaciji ProLimit preprosto pojdite v razdelek "Pregled izdatkov". Tam boste našli grafikon in seznam vseh svojih transakcij, razdeljenih po kategorijah, kot so hrana, zabava, prevoz itd. Aplikacija bo samodejno izračunala, koliko ste porabili v posamezni kategoriji in koliko še imate na voljo do dosega vašega mesečnega limita.

Za pošiljanje denarja prijatelju preprosto odprite aplikacijo, pojdite v razdelek "Pošlji denar" in izberite kontakt iz vašega imenika. Vnesite znesek, ki ga želite poslati, in pritisnite "Pošlji". Če vaš prijatelj nima nastavljenega računa v aplikaciji, boste prejeli navodila, kako dokončati transakcijo.

Če presežete svoj mesečni limit, boste prejeli obvestilo, ki vas opozori, da ste presegli določeni znesek. Aplikacija vam omogoča, da prilagodite limit ali začasno onemogočite obveščanje, vendar boste morali ročno potrditi nadaljnje transakcije, dokler ne znižate izdatkov ali ne spremenite limita.

Aplikacija ProLimit uporablja najnovejše varnostne protokole za zaščito vaših osebnih in finančnih podatkov. Vse transakcije so šifrirane, vaši podatki pa so zaščiteni z večnivojsko zaščito, vključno z biometričnim preverjanjem pristnosti (prstni odtis ali prepoznavanje obraza) in dvofaktorsko avtentifikacijo.

Shopping Cart
Scroll to Top
ProLimit
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.